XIAOMI
Za viac ako 10 rokov fungovania na našom trhu túto značku pozná už snáď každý. Počas týchto rokov postupne rozširovali svoj sortiment, vďaka čomu dnes ponúkajú tovar od mobilného telefónu cez inteligentnú donácnosť až po tenisky či perá.
Rozdelenie segmentov mobilných telefónov
Tak ako každá značka, aj Xiaomi má svoje segmenty zákazníkov. Na základe týchto segmentov tvoria rady produktov odlišné svojou cenovou dostupnosťou.
Jednou z prvých rozšírení bola rada POCO, ktorá si získala svojich obdivovateľov vďaka statusu vyššej rady tejto značky. Zo začiatku sa táto rada prezentovala množstvom "herných" smartfónov, ktorých obľúbenosť a skvelé vybavenie pomohlo tejto rade odlúčiť sa od názvu Xiaomi. Spojenie Xiaomi Poco zaniklo v roku 2020. Všetky produkty tejto rady sú už známe len ako Poco.
Neopomenuteľnou súčasťou tejto značky je rada Redmi, ktorá značke priniesla do segmentu Smartfónov novú etapu a množstvo nových technológií. Touto radou taktiež spoločnost vytvorila strednú vrstvu kvality svojich výrobkov.
Následne túto radu rozdelila do dvoch šastí, a to Redmi a Redmi Note. V súčasnosti je Redmi Note radená do strednej triedy, zatiaľ čo Redmi do nižšej. Ide však o rozdelenie rady tejto značky, nie o použivateľské rozdelenie. Obe rady sa môžu pýšiť skvelým výkonom za bezkonkurenčné ceny.