Najčastejšie otázky
1. Mám garantované doručenie na celom Slovensku?
Áno, doručenie zabezpečuje prepravca, ktorý doručuje v rámci celej Slovenskej republiky. Viac sa dozviete tu.
2. Koľko zaplatím za dopravu?
Cenu dopravy určuje veľkosť a hmotnosť vášho balíka. Tieto parametre nájdete v popise kupovaného produktu. Výslednú cenu si viete pozrieť v košíku pri volení spôsobu dopravy. Viac informácií nájdete tu.
3. Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Objednávku viete zrušiť telefonicky na čísle 0907 987 067 alebo e-mailom na info@grejt.sk
4. Kedy mi budú vrátené peniaze za storno objednávky?
Peniaze budú vrátené štandardne do 5 pracovných dní.
5. Doručujete tovar ej cez sviatky a víkendy?
Nie, tovar je doručovaný len počas pracovných dní na základe podmienok zmluvných prepravcov.
6. Musím sa u vás zaregistrovať ak chcem nakúpiť?
Nie nemusíte. Vytvorenie, rovnako ako dokončenie objednávky je možné vykonať bez registrácie alebo prihlásenia.
7. Ako zistím, že mi bude tovar doručený?
O doručení tovaru vás bude kontaktovať prepravca v deň prevzatia zásielky a v deň doručenia, a to prostredníctvom e-mailu a SMS správy.
8. Ako zaplatím zľavovým kupónom?
Darčekovú poukážku/marketingovú zľavu či zľavový kód je možné uplatniť v košíku v časti spôsob platby. Tu nájdete pole s názvom "Zľavový kód". Do tohto poľa je potrebné napísať kód poukážky a zľava sa vám automaticky zaráta.
Chýba vám tu odpoveď na vašu otázku? Napíšte nám na info@grejt.sk
1. Ako môžem reklamovať zakúpený tovar?
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť buď priamo na autorizovaný servis značky produktu, alebo na naše údaje o adrese doručenia reklamácie, ktoré nájdete tu.
2. Kam môžem poslať tovar na reklamáciu?
Reklamácie tovaru reklamujeme na adrese GREJT s.r.o., Krušovská 2092/71, 955 01 Topoľčany.
3. Môžem tovar aj vrátiť?
Áno, tovar je možné vrátiť do 14 dní od zakúpenia produktu. Tovar môžete vrátiť na adresu GREJT s.r.o., Krušovská 2092/71, 955 01 Topoľčany. Pokiaľ vraciate tovar prostredníctvom pošty alebo kuriéra, nezabudnite na sprievodný list.
4. Čo všetko musím v rámci reklamácie poslať?
K reklamácii je potrebné doručiť tovar, ktorý chcete reklamovať, kópiu daňového dokladu o kúpe tovaru, príslušenstvo (nabíjačka, stojan...), ktoré môže byť príčinou poruchy. V prípade iného ako osobného doručenia nezabudnite priložiť sprievodný list, v ktorom je porucha detailne opísaná.
5. Musím s tovarom na reklamáciu odovzdať aj obal/krabicu v ktrorom bol zakúpený?
Obal tovaru nie je potrebný, je však vhodný na účely lepšej manipulácie a pre prevenciu poškodenia prepravou.
6. Ako dlho bude trvať kým dostanem reklamovaný tovar naspäť?
Všetky reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom možnom čase. Najneskôr však do 30 kalendárnych dní od prijatia reklamácie.
Chýba Vám tu odpoveď na Vašu otázku? Napíšte nám na info@grejt.sk.