Zákaznícky servis
Ak máš akékoľvek otázky, neváhaj nás kontaktovať, veľmi radi Ti odpovieme.
Odpoveď môžeš očakávať do 2 pracovných dní.
Callcentrum: +421 907 987 077
Po-Pia
7:30 - 16:00
E-mail: info@grejt.sk
Všetky Vaše otázky ohľadom kúpy, produktov, ich parametrov a podobne smerujte na:
- e-mail: info@grejt.sk (Do predmetu e-mailu zadajte prosím: "info o produktoch"
- tel. č.: 0907 987 077
Všetky Vaše otázky ohľadom našich služieb smerujte na:
- e-mail: info@grejt.sk (Do predmetu e-mailu zadajte prosím: "info o sluzbach"
- tel. č.: 0907 987 077
Všetky Vaše otázky ohľadom čohokoľvek čo Vás zaujíma smerujte prosím na:
- e-mail: info@grejt.sk (Do predmetu e-mailu zadajte: "info ine")
- tel. č.: 0907 987 077
Sme veľmi radi, že ste boli s nákupom u nás spokojní. Budeme vďační za každý pozitívny ale aj negatívny ohlas aby sme sa mohli v tom čo robíme ďalej zlepšovať.
Pošlite nám e-mail so svojou recenziou, ktorá bude v predmete obsahovať: "Pozitivna recenzia"
e-mailová adresa: info@grejt.sk
Veľmi nás mrzí, že ste nemali dobrú skúsenosť s nákupom u nás. Budeme veľmi radi za objasnenie situácie, aby sme vedeli svoje služby do budúcna zlepšiť a podobná skúsenosť sa už viac neopakovala.
Pošlite nám e-mail s vašou recenziou, ktorý bude v predmete obsahovať: "Negativna recenzia"
e-mail: info@grejt.sk
Sme radi a vážime si, že chcete svojim príspevkom pomôcť ostatným zákazníkom pri ich kúpe a rozhodovaní.
Svoje recenzie na produkt môžete napísať:
- priamo pod produkt na stránke,
- e-mailom
- predmet e-mailu "recenzia produktu"
- e-mailová adresa: info@grejt.sk
Veľmi si vážime, že nám chcete pomôcž zlepšiť sa v poskytovaní služieb a rásť na trhu. Každý jeden ohlas a návrh zlepšenia je pre nás obrovským prínosom.
Svoje postrehy môžete poslať na e-mail:
- predmet e-mailu: "zlepsenie sluzby"
- e-mailová adresa: info@grejt.sk
Veľmi si vážime, že nám chcete pomôcž zlepšiť sa v poskytovaní služieb a rásť na trhu. Každý jeden ohlas a návrh zlepšenia je pre nás obrovským prínosom.
Svoje postrehy môžete poslať na e-mail:
- predmet e-mailu: "zlepsenie eshopu"
- e-mailová adresa: info@grejt.sk
Vopred sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu.
V tomto prípade je vhodné riešiť reklamáciu čo najskôr.
Postupujte podľa pokynov v časti Reklamácia tovaru.
Je možné, že ste natrafili na tak zvaný "vadný kus".
V tomto prípade je vhodné riešiť reklamáciu čo najskôr.
Postupujte podľa pokynov v časti Reklamácia tovaru.
V tomto prípade je vhodné riešiť reklamáciu čo najskôr. Treba si však skontrolovať, či je daná toavr ešte v záruke. Záruka platí všeobecne 2 roky od zakúpenia produktu.
V rámci reklamačného protokolu nezabudnite detailne popísať vadu tovaru a aj približný čas, od ktorého vadu pozorujete.
Postupujte podľa pokynov v časti Reklamácia tovaru.
Vzhľadom na obrovskú ponuku rôznych produktov sa môže stať, že si produkt pomýlime.
Nič sa nedej. Zo zákona máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní, takže stačí konať rýchlo.
Postupujte podľa pokynov v sekcii Vrátenie tovaru.
Takéto situáce sa taktiež stávajú.
Nič sa nedeje. Zo zákona máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní, takže stačí konať rýchlo.
Postupujte podľa pokynov v sekcii Vrátenie tovaru.
Všetky ďalšie informácie nájdete v spodnej časti stránky v oblasti: