Ako reklamovať u výrobcu

Pokiaľ má výrobca zriadené svoje reklamačné oddelenie a vybavuje svoje reklamácie sám, ku každému produktu pribaľuje okrem návodu na použitie aj reklamačný formulár. Ak si pri produkte našiel reklamačný formulár, použi ho. Ak si nenašiel žiadnu prílohu v krabici, alebo si ju nechtiac vyhodil, je potrebné reklamačný formulár vyplniť online na stránke výrobcu. Vyhľadaj ho podľa abecedy a postupuj podľa jeho pokynov na reklamáciu.

Výhodou reklamácie cez výrobcu je oveľa rýchlejší proces. Reklamácia aj komunikácia prebehne rýchlejšie ako cez sprostredkovateľa. Vyhneš sa tak situácii, že by sa produkt nedostal na reklamáciu včas a podobne. 

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie.

Najjednoduchšie a najrýchlejšie vyplníte všetky potrebné informácie skrz online reklamačný formulár

Pokiaľ je pre vás jednoduchšie kontaktovať reklamačné oddelenie e-mailom alebo telefonicky, kontaktné údaje nájdete nižšie:

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

asupport s.r.o.
Radlinského 27
811 07 Bratislava

Tel: +421 911 792 034
Tel: +421 2 5262 6557
bratislava@asupport.sk

https://www.asupport.sk/

 

Do servisu nie je potrebné sa dostaviť osobne. Môžete zavolať na uvedené telefónne číslo a dohodnúť si ďalší postup. Spoločnosť Acer zabezpečí bezplatnú prepravu tovaru od Vás priamo do servisu a opravený výrobok Vám následne pošlú spätne na rovnakú adresu.

Notebooky - oznámenie:

Batéria notebooku je spotrebný materiál a má životnosť minimálne 6 mesiacov. Prípadné reklamácie straty alebo poklesu kapacity po tejto dobe môže byť zamietnutá z dôvodu prekročenia životnosti produktu.

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie.

Najjednoduchšie a najrýchlejšie vyplníte všetky potrebné informácie skrz online reklamačný formulár

Pokiaľ je pre vás jednoduchšie kontaktovať reklamačné oddelenie e-mailom alebo telefonicky, kontaktné údaje nájdete nižšie:

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

Tuřanka 1314/110
627 00 Brno-Slatina 

Tel: +421 2 3333 1027
service_brno@acer-euro.com

Do servisu nie je potrebné sa dostaviť osobne. Môžete zavolať na uvedené telefónne číslo a dohodnúť si ďalší postup. Spoločnosť Acer zabezpečí bezplatnú prepravu tovaru od Vás priamo do servisu a opravený výrobok Vám následne pošlú spätne na rovnakú adresu.

Upozornenie - projektory:

Lampa projektora je spotrebný materiál a má životnosť minimálne 3 mesiace alebo 2000 hodín, podľa toho, čo uplynie skôr. Prípadné reklamácie po tejto dobe môže byť zamietnutá z dôvodu prekročenia doby životnosti produktu.

Upozornenie - monitory:

Kvalita LCD displejov je určovaná normou ISO 13406-2. Keďže sa každý LCD displej skladá z minimálne 2,35 miliónov subpixelov alebo tranzistorov (15" ), nie je z hľadiska výrobných technológií prakticky možné predchádzať stratám pixelov. Do predaja môžu byť dané LCD s maximálne desiatimi vadnými pixelmi. Norma delí LCD displeje do štyroch tried , vadné pixely potom do troch typov a dvoch frekvenčných kritérií.

Vadné pixely sa môžu vyskytnúť ako žiarivé pixely, čierne pixely alebo strata subpixelov (prípadne blikajúce pixely). Frekvenčné kritériá rozlišujú po prvé počet bielych alebo čiernych pixelov vyskytujúcich sa v konkrétnej oblasti (klastra) a po druhé straty subpixelov alebo blikajúce pixely vyskytujúce sa v klastri.
Štyri triedy určujú maximálny povolený počet chýb u každého typu vadných pixelov. LCD displeje značky ADI, SONY, NEOVO a väčšina ďalších LCD na našom trhu sú zaradené do triedy II. To znamená, ak je počet týchto chybných bodov menej ako desať (2x typ 1, 2x typ 2 a 5x typ 3 = 2 čierne body + 2 biele body + 5 farebných bodov = max 9 chybných), nevzniká zákazníkovi nárok na výmenu alebo reklamáciu LCD displeja.

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie.

Výrobca má k dispozícii aj svoje servisné strediská, ktoré nájdete tu

Pokiaľ je pre vás jednoduchšie kontaktovať reklamačné oddelenie e-mailom alebo telefonicky, kontaktné údaje nájdete nižšie:

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

Viva elektroservis
Mýtna 17
811 07  Bratislava
Telefón: 02/45958855, 095722111
e-mail: servis@vivaservis.sk

Z.E.A. servis
Galvaniho 12A
821 04  Bratislava
Telefón: +421 243 423 695 – servis pračiek a umývačiek p. Kotlár
Telefón: +421 905 658 377 - servis plyn a varenie p. Dilianz
Telefón: +421 905 792 734 - servis chladenia a malých spotretrebičov p. Mečiar
e-mail: servis@zae.sk

Ferenczi Ladislav
Hlavná 72
931 01  Šamorín
Telefón: 0905 256 082
e-mail: ferenczi@azet.sk

TAMAT – Michalčík
Láb 284
901 01  Malacky
Telefón: 0905 643 120, 0904 286 889
e-mail: tamat@stonline.sk

ERVO SERVIS
Na hlinách 47/A
917 00  Trnava
Telefón: 033/5502078
Telefón: +421 903 628 642
e-mail: ervoservis@gmail.com
www.ervoservis.sk

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie.

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

Swiss, spol. s.r.o. 
Telefón: +02 6720 2080
e-mail: servis@swisshp.sk
Pestovateľská 13
areál OC Korzo
821 04 Bratislava
Otváracie hodiny:
Po-Št: 8:00 - 17:00
Pia: 8:00 - 14:30

VSP DATA SK   s.r.o.
Telefón: +421 245 691 375
e-mail: apple_sk@vspdata.com
Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava
Otváracia doba:
Po-Pia: 9:00 - 16:00

C. C. C. s. r. o.
Telefón: +421 244 459 955
e-mail: servis@ccc.sk
Námestie Biely kríž 1
831 02 Bratislava
Otváracie hodiny:
Po-Št: 8:30 - 18:00
Pia: 8:30 - 16:30

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie.

Výrobca má k dispozícii aj svoje servisné strediská, ktoré nájdete tu

Pokiaľ je pre vás jednoduchšie kontaktovať reklamačné oddelenie e-mailom alebo telefonicky, kontaktné údaje nájdete nižšie:

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

Asus
Na rovince 887
72000 Ostrava-hrabová
Telefón: +421 232 162 621

Otváracia doba: 
Po-Pia: 8:00 - 12:00, 12:30 - 16:30

 

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

U tohto výrobcu je potrebné vyplniť elektronický reklamačný formulár, ktorý nájdete tu.

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

Pokiaľ si s vyplnením formulára neviete dať rady, neváhajte kontaktovať zákaznícke centrum výrobcu.

Zákaznícke centrum
Telefón: 0800 171 250

 

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

Zákaznícka linka opráv
Telefón: +421 238 106 115
Otváracia doba: Po - Štv 8:00 - 18:00, Pia 8:00 - 17:00
e-mail: opravy@bshg.com
Telefonická pordňa: +421 244 452 041 , Po - Pia 9:00 - 17:00
WEB: http://www.bosch-home.com/sk/servis.html

BOSCH – náradie
Servis BOSCH Service Center PT
Telefón:  +421 2 487 03800
Otváracia doba:  Po - Pia: 8.00–17.00
WEB: http://www.bosch-naradie.sk/servis.php

 

 

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

Zastrihavače, epilátory, holiace strojčeky, žehličky, kulmy, zubné kefky, zubné sprchy:

Technoservis
Telefón: +421 264 463 643
Telefón: +421 907 778 406
Adresa: Kopčianska 8,10     851 01 Bratislava – Petržalka

Roboty, odšťavovače, mixéry... :

Hospol
Telefón: +421 244 889 832
Telefón: +421 905 383 109
e-mail: hospol@hospol.sk
Adresa: Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

Najrýchlejšie je vyplniť onlien formulár tu.

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

FIDELIA SERVICE, s.r.o.
Telefón: 02/33 41 88 88
Dudvážska 2
821 07 Bratislava

Otváracia doba: 
Po - Pia: 8:00 - 18:00

Pred telefonickým kontaktovaním sa uistite, že máte všetky potrebné informácie: 

  • Dátum zakúpenia produktu
  • Miesto nákupu
  • Sériové číslo (má 8 znakov a začína číslom 3)
  • Výrobné číslo (má 8 znakov)
  • Presný popis poruchy

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

C.C.C. s.r.o. Bratislava
Telefón: +421 244 459 955
Telefón: +421 243 411 450
e-mail: servis@ccc.sk
Námestie Biely kríž 1
831 02 Bratislava

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

C.C.C. s.r.o. Bratislava
Telefón: +421 244 459 955
Telefón: +421 243 411 450
e-mail: servis@ccc.sk
Námestie Biely kríž 1
831 03 Bratislava

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

MALÉ SPOTREBIČE

HOSPOL elektro s.r.o.
Rustaveliho 7, 83106 Brastislava
Telefón: +421 244 889 832
​​​​​​​Telefón: +421 905 383 109
e-mail: hospol@hospol.sk

ELSPO BB s.r.o.
Internátna 2318/24, 974 01 Banská Bystrica
Telefón: +421 484 135 535
e-mail: elspo@slovanet.sk
 

D-J service s. r. o
Šebastovská 2530/5, 080 06 Prešov
Telefón: +421 517 767 666
e-mail: reklamaciedj@gmail.com

 

T.V.A servis s.r.o.
Južná Trieda 48/D, 040 01 Košice
Telefón: +421 556 338 501
e-mail: tvaservis@tvaservis.sk
 

VILLA MARKET s.r.o.
Odborárov 49, 052 01 Spišská Nová Ves
Telefón: +421 534 421 857
e-mail: villamarket.eta@stonline.sk

 

VEĽKÉ SPOTREBIČE

Servisná linka: +421 32 658 34 65
e-mail: info@my-concept.sk

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

HOSPOL elektro s.r.o.
Rustaveliho 7, 831 06 Brastislava - Rača
Telefón: 02 / 4488 9832
Telefón: 0903 / 536 997
e-mail: hospol@hospol.sk
e-mail: info@hospol.sk

Otváracie hodiny:
Po - Št: 8:15 - 17:00
Pia: 8:15 - 16:00

Dodávateľ má k dispozícii svoj servis a priestor pre reklamácie. 

Najjednoduchšie je vyplniť reklamačný formulár priamo na stránke výrobcu. 

Ako postupovať?

  1. Čo najpodrobnejšie na papier popíšte chybu/závadu, kvôli ktorej chcete produkt reklamovať

  2. Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na ďalšom postupe ako je odovzdanie reklamovaného tovaru.

Ako kontaktovať?

DELL
Telefón: +421 257 508 303

Otváracia doba:
Po - Pia: 8:00 - 18:00

Pri reklamácii notebooku môžete rátať so službou NBD. NBD je skratka pre prémiovú záruku Next Business Day On-Site poskytovanú značkou DELL.  Na notebooky sa vzťahuje záruka v 24 alebo 36 mesiacov (túto informáciu nájdete v popise produktu alebo na faktúre označené ako 2rNBD resp. 3rNBD). Jedná sa o záruku on-site teda oprava priamo u vás.

 

https://www.electrolux.sk/support/find-a-service-centre/

Kontaktné centrum pre celé Slovensko: +421 232 141 303, od 08:30 do 18:00 (cez pracovné dni)

Viva elektroservis
Mýtna 17
811 07, Bratislava
Tel.č.: 02/45958855 , 905722111
E-MAIL: servis@vivaservis.sk

PROEX
Exnárová 16
821 03  Bratislava
Tel.č.: 02/43631327, 0903453565
e-mail: proex@proex.sk

Z.E.A. servis
Galvaniho 12A
821 04  Bratislava
Tel.č.: +421243423695
0905658377 servis pračiek a umývačiek
0905792734 servis plyn a varenie
0903225017 servis chladenia a malých spotrebičov

Ferenczi Ladislav
Hlavná 72
931 01  Šamorín
Tel.č.: 0905 256 082
e-mail: ferenczi@azet.sk

Želgas
Veľká Okružná 45
010 01  Žilina
Tel.č.: 041/5643098, 0905 623 041

Strojsmalt
Medený Hámor 5
974 01  Banská Bystrica
Tel.č.: 048/4711621, 0918 492 119
e-mail: dispecing@strojsmalt.sk

Marton Servis – Košice
Hlinková 21
040 01  Košice
Tel.č.: 055/6337921, 0905 759428
Marton Servis – Prešov
Baštová 47/B, 080 01  Prešov
Tel.č.: 0907 137 334, 051/7723487

Asupport    
+421 911 792 034
+421 2 5262 6557
Stará Vajnorská 17/A
Bratislava
831 01

Tlačiarne, skenery, video/data projektory

VSP DATA SK s.r.o.  
Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava
Tel. +421 245 691 375 
Email kontakt : info@vspdata.sk 
Otváracia doba : Po – Pi :  8:00 - 16:00
webová stránka : https://vspdata.sk/

VSP Data SK s.r.o.
+421 2 4569 1375    
Nová Rožňavská 3
Bratislava
831 04
 

Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
https://www.swissit.sk/fujitsu/

Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Notebooky - oznámenie:
- Batéria notebooku je spotrebný materiál a má životnosť minimálne 6 mesiacov. Prípadné reklamácie straty alebo poklesu kapacity po tejto dobe môže byť zamietnutá z dôvodu prekročenia životnosti produktu.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu

Reklamácia tovaru značky GOGEN
https://www.gogen.sk/podpora/servis2/


Servis
VJS – SERVIS
Majerníkova 36/A
841 05 Bratislava
Tel.: +421 026 544 4061
E-mail: vjs@nextra.sk

ELECTROBETA, S. R. O.
Na vŕšku 3
949 01 Nitra
Tel.: +421 037 651 9976
E-mail: obchod@elektrobeta.sk

TV SERVIS
Kálov 11
010 01 Žilina
Tel.: +421 041 562 0906
E-mail: tvservis2@stonline.sk

ONDREJ PAROBOK
Tulská 6
960 01 Zvolen
Tel.: +421 045 532 6610
E-mail: parobok@stonline.sk

DJ SERVIS
Šebastovská 5
080 06 Prešov
Tel.: +421 517 767 666
E-mail: djservis@djservis.net
http://www.djservis.net/

Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
- https://www.gorenje.sk/zakaznicky-servis

 

Asistenčná služba: 800 105 505
Na asistenčnej linke Vám naši odborní pracovníci pomôžu v pracovných dňoch v dobe od 8,00 do 16,00 hod. rýchle a profesionálne vyriešiť záručnú, prípadne pozáručnú opravu výrobkov Gorenje a Mora.

http://www.gorenje.sk/support/

Vaše Informácie, dotazy a pripomienky ku kvalite servisnej siete radi uvítame i písomnou formou na adrese servis@gorenje.cz.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu

https://www.hitachi-tools.sk/p/servis

HSK-GROUP, s.r.o.,
Záhradícka 95
821 08 Bratislava
poštová adresa: Záhradnícka 95, 821 08 Bratislava

Bližšie informácie záujemcovia získajú na infolinke 0911 072 171.

e-mail: info@hitachi-tools.sk

e-mail: info@power-tools.sk

FIDELIA SERVICE, s.r.o.    
Hlásenie reklamácie - 02/33 41 88 88
Dudvážska 2
Bratislava
821 07

Formulár pre objednanie opravy tu.


*Zákaznícke centrum výrobcu pre záručne opravy je k dispozícii každý všedný deň od 8:00 do 18:00 hod.

SWISS    
+421 2 6720 2080
+421 2 6720 2081

servis@swissservice.sk

Pestovateľska 13 - areál OC Korzo
821 04 Bratislava

ESC sk s.r.o.
Dvojkrížna 47
821 07  Bratislava

Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu

Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Okrem nižšie uvedeného servisu v Bratislave možno takéto využiť ďalších servisy uvedené na tomto odkaze https://www.hyundai-electronics.sk/servis/ .

VJS servis Ing. Jozef Vajda 
+421 268 245 245    
Majerníkova 36/A
Bratislava
841 05

 

Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Vzhľadom k záručným podmienkam spoločnosti IBM / LENOVO je zákazníkom, ktorí svoj nákup realizovali daňovým dokladom, na ktorom je uvedené IČ alebo DIČ (firemní zákazníci), poskytovaná záruka na vybrané notebooky a počítače IBM / LENOVO v dĺžke trvania 12 mesiacov, ostatní zákazníci majú záruku 24 mesiacov v autorizovaných servisoch. Pre zvýšenie záruky na 24 mesiacov je potrebné, aby zákazník odeslal do IBM vyplnenú kartičku, ktorá je priložená v balení. Na jej základe bude k sériovému číslu Vášho notebooku záruka predĺžená. Všetci zákazníci môžu záruku predĺžiť zakúpením rozšírenie záruky z 12 na 24 alebo 36 mesiacov.

Gamo a.s.
http://www.gamo.sk/

Banská Bystrica:
Kyjevské námestie 6,
974 04 Banská Bystrica,
tel: 048/4372 111,
fax: 048/4132 947,
e-mail: info@gamo.sk 

Košice:
Moldavská 8/A,
040 11 Košice,
tel: 055/2813 500,
fax: 055/2813 501,
e-mail: kosice@gamo.sk

Bratislava:
Gagarinova 19,
821 03 Bratislava,
tel: 02/4363 7781-82,
fax: 02/4363 7783,
e-mail: obchod.ba@gamo.sk

Liptovský Mikuláš:
Školská 10,
031 01 Liptovský Mikuláš,
tel: 044/5570 260,
fax: 044/5474 314,
e-mail: skolenia@gamo.sk

Notebooky - oznámenie:
Batéria notebooku je spotrebný materiál a má životnosť minimálne 6 mesiacov. Prípadné reklamácie straty alebo poklesu kapacity po tejto dobe môže byť zamietnutá z dôvodu prekročenia životnosti produktu.

Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Indesit    
0850 003 007
KONTAKTNÝ FORMULÁR   
Pon-Pia: 8:00-18:00 hod.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu

Servisné centrum JURA
Osvetová 24
821 05 Bratislava
TEL: 0850 150 850
MAIL: info@juraservis.sk
WEB: www.juraservis.sk

Zoznam dalších autorizovaných servisov pre SR i ČR nájdete na odkaze https://www.jvc-tv.cz/servisy/

Návod pre uplatnenie reklamácie a uplatnenie Home Service (pri vybraných produktoch) na https://www.jvc-tv.cz/postup-pri-reklamaci/

INTEREL SERVICE®    
02/53 418 071
Prievozská č.5
Bratislava
821 09
E-mailová adresa: service@interel-service.sk

Webová stránka servisného strediska

Kärcher Slovakia, s.r.o  
+421 3 7321 2222    
Bratislavská 25
Nitra
949 01

biela technika (bez mikrovlniek a autorádii)

Hospol elektro    
+421 2 4488 9832
+421 905 383 109    
Rustaveliho 7
Bratislava
831 06

DSI SLOVAKIA s.r.o.    
+421 55 611 81 33
servis@dsi.sk
Letná 42,
040 01 Košice
 

Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Bis Audio, s.r.o.    
+421 45 5410 711    
Dobronivská cesta 1642/6
960 01 Zvolen

ELSPO BB s.r.o.
Spojová 19
974 04  Banská Bystrica
Tel.č.: 0905 944 719, 048/4135535
elspo@slovanet.sk

LASER Komárno, spol. s r.o.
Mesačná 20, 945 01  Komárno
Tel.č.: 0915 222 454, 035/7702688
servis@laser-kn.sk

Július Marton, MARTON-SERVIS
Baštová 47/Bm 080 01  Prešov
Tel.č.: 0907 137 334, 051/7723487
servismarton@nextra.sk

Eson spol s.r.o.
Železničná 7281/16A, 911 01  Trenčín
Tel.č.: 0907 664 295, 032/6586385
eson@stonline.sk

ERVO SERVIS spol. s r.o.
Na hlinách 47/A,
917 01  Trnava
Tel.č.: 0903 628 642, 033/550 2078
ervoservis@gmail.com

ERVO SERVIS spol. s r.o.
Farská 52, 949 01  Nitra
Tel.č.: 0911 628 643
ervoservis.nitra@gmail.com

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu

TECHNO SERVIS BRATISLAVA spol. s.r.o.    
Bočná 92
Bratislava
821 04    
+421 907 778 406    
technoservis@nextra.sk

Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

AN EUPEN REPAIR CZECH, S.R.O.    
+420474534999 
lenovo-service@vaneupen.com     
P3 Logistic Parks Building B2
Terezínská 1288
41002 Lovosice

AUTOCONT s.r.o.
Pobočka Bratislava    
+421 2 3278 8811
servis_ba@autocont.sk    
Einsteinova Business Center
Krasovského 14
851 01 Bratislava    Po-Pia: 8:00 – 17:00

Pokiaľ Vám ani jeden z daných servisov nevyhovuje, tak TU nájdete kompletný zoznam všetkých servisných stredísk značky Lenovo.

SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04  Bratislava
Tel.: 02/6720 2080
servis@swissservice.sk

SWISS spol s.r.o.
Gemerská 3
040 11  Košice – Železniky
Tel.č.: 055/7894 358
serviske@swissservis.sk

https://www.lg.com/sk/podpora/telefon

I N F O L I N K A
pre záručné opravy: 0233 059 522

VJS servis
Majerníkova 5070/36A, 841 05  Bratislava
Tel.č.: 02/654 440 61
vjs@nextra.sk

Miroslav Kotes
J. Kollára 890,
901 01  Malacky
Tel.č.: 0850 111 154
miroslav.kotes@stonline.sk

Dušan Krnáč DKSB
Kozačeka 11, 960 01  Zvolen
Tel.č.: 045/ 533 16 31
dksb@nextra.sk

Aves Sat
Cesta pod Hradovou 11, Košice
Tel.č.: 055/799 40 78, 0905 252 442

TV - AV Elektronic, s. r. o
041/562 6061
tvav@tvav.sk
Pribinova 8725/54
010 01 Žilina

LG   - biela technika 
0850 111 154
kontaktný formulár tu
Pon-Pia: 8:00-18:00 hod.

kancelarskezidle.com
tomas.hegner@kancelarskezidle.com    
+420704701307

Po-Pia 8.00 - 11.30 a 12.30 - 16.00

POZOR !!! Najskôr kontaktovať servis ,,kancelarskezidle.com" telefonicky, mailom alebo cez kontaktný formulár (odkaz nižšie). Mimo pobočky v Rožnove pod Radhoštěm nemožno osobne reklamáciu podať. Servis so zákazníkom rieši reklamáciu individuálne a ak je to treba, tak aj pošle pre stoličku svoju dopravu.

Odkaz na reklamačný formulár nájdete tu.

Ostatné informácie k reklamáciam nájdete tu.

VSP Data SK s.r.o.    
+421 2 4569 1375    
Nová Rožňavská 3
Bratislava
831 04

Asistenčná služba: 800 105 505

Na asistenčnej linke Vám naši odborní pracovníci pomôžu v pracovných dňoch v dobe od 8,00 do 16,00 hod. rýchle a profesionálne vyriešiť záručnú, prípadne pozáručnú opravu výrobkov Gorenje a Mora.

http://www.gorenje.sk/support/

Vaše Informácie, otázky a pripomienky ku kvalite servisnej siete radi uvítame i písomnou formou na adrese servis@gorenje.cz.

Ján Haraslín – Presep
Tel.č.: 02/62319769
presep@stonline.sk

Strojsmalt
Vajanského nám. 13, 974 00  Banská Bystrica
Tel.č.: 048/4711621, 0918 492 119

Marton Servis
Hlinkova 21, 040 01  Košice
Tel.č.: 055/6337921, 0905 759 428

Marton Servis
Baštová 47/B, 080 01  Prešov
Tel.č.: 0907 137 334, 051/7723487

ESC sk s.r.o.    
02/210 280 90
servis@escsk.eu    
Dvojkrížna 47
821 07 Bratislava
Slovakia

Reklamáciu je možné uplatniť tromi spôsobmi:
- Zaslaním emailu na service.cz.erc@msi.com (Česká republika) alebo service.sk.erc@msi.com (Slovensko)
- Telefonicky na bezplatnej linke 800 142 571 (Česká republika) alebo 0800 004 803 (Slovensko). Pracovná doba: Po-Pá 8:30-17:00
- Online na stránkach https://cs.msi.com/

Podrobnejšie informácie tu (http://cz.msi.com/page/service-location/#n-tab4) 

Záručná reklamácia prebieha formou "Pick up & Return" - celý proces (zadanie, vyzdvihnutie aj dodanie späť) je zadarmo. Všetka komunikácia prebieha v českom alebo slovenskom jazyku.

Upozornenie:
Batéria notebooku je spotrebný materiál a má životnosť minimálne 6 mesiacov. Prípadná reklamácia straty alebo poklesu kapacity po tejto dobe môže byť zamietnutá z dôvodu prekročenia životnosti produktu.

Technoservis    
+421 2 6446 3643
+421 907 778 406    
Kopčianska 8,10
Bratislava – Petržalka
851 01

VSP Data SK s.r.o.    
+421 2 4569 1375    
Nová Rožňavská 3
Bratislava
831 04

Informačná technika, s.r.o.
Bratislava
Odeská 37, 821 06 Bratislava
Kontakt: +421 2 5464 7321

Banská Bystrica
M. Čulena 17, 97411 Banská Bystrica,
Kontakt tel.: +421 48 4141287, +421 48 4141289 fax.: +421 48 4141288

Košice
Topoľová 9, 040 01 Košice
Kontakt tel.: +421 55 7288471, +421 55 7288472, fax.: +421 55 6780022

Trnava
Šípová 14/1, 917 01 Trnava
Kontakt tel.: +421 33 5512559, 60

PRO.Laika, spol. s r.o.    
+421 2 5464 7792    
Palackého 12
Bratislava
811 02

Orava Retail s.r.o.    
+421 4 3530 6001    
Seberiniho 2
Bratislava
821 03

Centrálne servisné stredisko    
+421 4 3530 6004
+421 4 3539 3250    
Zavodná 459
Nižná
027 43

Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
 
V prípade, že Váš televízor alebo domáci spotrebič je poruchový, prosíme, kontaktujte zákaznícku podporu: +421 2 206 22 911.
http://www.panasonic.com/sk/servis-a-podpora/kde-opravit_20151102.html

FAST PLUS s.r.o.    
+421 2 4910 5853
Na pántoch 18
Bratislava
831 06

Podľa druhu výrobku kontaktujte jednu z uvedených liniek alebo navštivte webové stránky http://www.support.philips.com

tel.: 02 - 3321 5570   kuchynské spotrebiče, holiace strojčeky, žehličky a vysávače, elektrické zubné kefky, AVENT
tel.: 02 - 3321 5570  espresso kávovary SAECO a PHILIPS
tel.: 02 - 3305 6346  audio-video prehrávače, audiosystémy, audio-video príslušenstvo...
tel.: 02 - 3321 5493  televízory a príslušenstvo k TV


Servisné strediská pre domáce spotrebiče (neplatí pre espresso kávovary):

TECHNO SERVIS BRATISLAVA Bratislava 851 01 02 - 6446 3643 technoservis@nextra.sk www.technoservis.sk
ELSPO Banská Bystrica 974 04 048 - 413 5535 elspo@slovanet.sk www.elektroobchod-elspo.sk
T.V.A. servis Košice 040 01 055 - 633 8501 tvaservis@tvaservis.sk www.tvaservis.sk
ESON Trenčín 911 01 032 - 658 6385 eson@stonline.sk www.eson.edb.sk
DKSB Zvolen 960 01 045 - 533 1631 dksb@nextra.sk www.dksb.sk
TV-AV elektronic Žilina 010 01 041 - 562 6061 tvav@tvav.sk www.tvav.sk
V prípade záručnej reklamácie, ak žiadne z hore uvedených servisných stredísk nie je pre Vás dostupné, môžete si objednať BEZPLATNÉ vyzdvihnutie výrobku kuriérskou službou u Vás doma alebo na pracovisku. Pre vyzdvihnutie výrobku kontaktujte autorizovaný servis T.V.A. na e-mail adrese: tvaservis@tvaservis.sk


Servisné strediská pre espresso kávovary značky SAECO a PHILIPS:
REMONT Slovakia Soblahov 913 38 0905 243 773 remont@remont.sk www.remont.sk
SERVIS a KÁVA Košice 040 23 0905 252 257 jccom@centrum.sk www.servisakava.sk
Coffee Clinic Bratislava 831 02 0903 912 777 info@coffeeclinic.sk www.coffeeclinic.sk
V prípade záručnej reklamácie Vašeho espresso kávovaru si môžete objednať BEZPLATNÉ vyzdvihnutie kávovaru kuriérskou službou u Vás doma. Pre vyzdvihnutie výrobku kontaktujte autorizovaný servis REMONT Slovakia na tel. čísle: 0905 243 773 alebo na e-mail adrese: remont@remont.sk


Servisné strediská pre spotrebnú elektroniku:
Servis Elektroniky Bratislava 851 01 02 - 6824 5245 servis@elektroniky.sk www.elektroniky.sk
T.V.A. servis Košice 040 01 055 - 633 8501 tvaservis@tvaservis.sk www.tvaservis.sk
DKSB Zvolen 960 01 045 - 533 1631 dksb@nextra.sk www.dksb.sk
TV-AV elektronic Žilina 010 01 041 - 562 6061 tvav@tvav.sk www.tvav.sk
V prípade záručnej reklamácie, ak žiadne z hore uvedených servisných stredísk nie je pre Vás dostupné, môžete si objednať BEZPLATNÉ vyzdvihnutie výrobku kuriérskou službou u Vás doma. Pre vyzdvihnutie výrobku kontaktujte autorizovaný servis T.V.A. na e-mail adrese: tvaservis@tvaservis.sk


Servisné strediská pre televízory:
Servis Elektroniky Bratislava 851 01 02 - 6824 5245 servis@elektroniky.sk www.elektroniky.sk
T.V.A. servis Košice 040 01 055 - 633 8501 tvaservis@tvaservis.sk www.tvaservis.sk
PDC – electronic Poprad 058 01 0944 646 624 servis@pdc-electronic.eu www.pdc-electronic.eu
DKSB Zvolen 960 01 045 - 533 1631 dksb@nextra.sk www.dksb.sk
TV-AV elektronic Žilina 010 01 041 - 562 6061 tvav@tvav.sk www.tvav.sk

 

TECHNOSERVIS BRATISLAVA    
+421 2 6446 3643
+421 907 778 406    
Obchodná galéria Viena Gate 2. poschodie
Bratislava
851 03


ERVO SERVIS    
+421 911 628 643    
Farská 52
Nitra
949 01

Čierna a malá biela technika

ESC s.r.o.
+421 2 210 280 90
Dvojkrížna 47
Bratislava
821 07


TV - AV Elektronic, s. r. o
0905 552 277, avbe.samsung@tvav.sk
Pribinova 8725/54
010 01 Žilina

Zvyšné informácie ohľadne reklamácie nájdete TU.

Celé záručné podmienky od Samsung nájdete TU.


Mobilné telefóny

ESC s.r.o.    
+421 221 028 090    
servis@escsk.eu    
Galéria Samsung-Avion Shopping Park
Ivanská cesta 16
Bratislava
821 04

ESC s.r.o.    
+421 221 028 090    
servis@escsk.eu    
ESC Zákaznícke servisné centrum Most pri Bratislave
Pri tureckom kopci 7
Most pri Bratislave
900 46


Veľká biela technika

SAMSUNG    
0800 726 786
kontaktný formulár tu  
Pon-Pia: 7:00-21:00 hod.
 

FAST PLUS s.r.o.    
+421 249105853
Na pántoch 18, 
Bratislava 831 06
 

Audio + video

VJS servis Ing. Jozef Vajda    
+421 2 6544 4061    
Majerníkova 36/A,
Bratislava
841 05


Veľké spotrebiče

SHARP  
0948 169 305    
kontaktný formulár tu
Po-Pá: 8:00-16:00 hod.

https://www.siemens-home.bsh-group.com/sk/zakaznicky-servis/oprava/objednat-opravu-online

Opravu spotrebiča objednajte telefonicky na +421 238 111 139.

Peter Poliak - PROEX
Exnárová 16
821 03 Bratislava 
Telefón: +421 2 4363 1327

FAST PLUS s.r.o.    
+421 2 4910 5853
Na pántoch 18
Bratislava
831 06

ESC s.r.o.    
+421 2 3232 7970    
Dvojkrížna 47
Bratislava
821 07

TCL 
+421 233 329 176
SKsupport@tcl.com 
Pondelok - Piatok: 9:00-18:00

TECHNOSERVIS BRATISLAVA +421 2 6446 3643 Obchodná galéria Viena Gate 2. poschodie
Bratislava
851 03

Techno Servis Bratislava spol. s.r.o.
Vienna gate, obchodná galéria I. Poschodie, Kopičianská 8 – 10, 851 01  Bratislava
Tel.č.: 0907 778 406
technoservis@nextra.sk


ERVO SERVIS spol. s r.o.
Čermánske nám. 11, 949 01  Nitra
Tel.č.: 0911 628 643
ervoservis.nitra@gmail.com


ERVO SERVIS spol. s r.o.
Kollárova 9, 917 01  Trnava
Tel.č.: 0903 628 642, 033/5502078
ervoservis@gmail.com


Eson spol. s r.o.
Železničná 7281/16A, 911 01  Trenčín
Tel.č.: 0905 759 428, 032/6586385
eson@stonline.sk


Július Marton, MARTON-SERVIS
Baštová 47/B, 080 01  Prešov
Tel.č.: 0907 137 334, 051/ 7723487
martonservis@nextra.sk


LASER Komárno, spol. s r.o.
Mesačná 20, 945 01  Komárno
Tel.č.: 0915 222 454, 035/7702688
servis@laser-kn.sk


Eva Kašová – ELP
Predmestská 55, 010 01  Žilina
Tel.č.: 0908 927 586, 0904 484 375, 041/7232641
elp-evakasova@pobox.sk


ELSPO BB s.r.o.
Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica
Tel.č.: 0905 944 719,  048/4135535
elspo@slovanet.sk

 

Thomson 
+421 233 002 519
SKsupport@tcl.com
Pondelok - Piatok: 9:00-18:00
 

Servisná podpora: https://cz.support.tomtom.com/app/results

Telefón: +420 23 90 00 491, +420 23 90 00 491 (objednávanie zvozu)

Toshiba    
+421 245 691 375
kontaktný formulár tu
Pon-Pia: 8:00-16:00 hod.
 

C SYSTEM CZ a.s.    
info@csystem.cz    
Varšavská 11
Bratislava
831 03

https://www.whirlpool.sk/reklamacie_online/

Linka zákazníka Whirlpool 
Tel.: 0850 003 007 
Pondelok – Piatok, od 8:00 do 18:00 hod.

OVLÁDAČE

Ak ovládač nefunguje a je potrebné ho vymeniť, navštívte doleuvedený link, kde máte kompletný postup k reklamácie:

Žiadosť o výmenu ovládača pre Xbox

 


KONZOLA

http://support.xbox.com/sk-sk/xbox-360/troubleshoot/home?xr=shellnav
Všetky problémy s konzolou XBOX360, vrátane reklamácií a opráv, rieši linka technickej pomoci na bezplatnom čísle 0800 004 554 (v provozu od 10:00 do 18:00). Po zavolaní na túto linku dostanete niekoľko jednoduchých otázok, aby sa vylúčili poruchy spočívajúce nesprávnym zapojením apod. Pokiaľ tento postup nevedie k cieľu, tj. odstránenie závady, a pracovník Microsoftu uzná, že je potrebné konzolu odoslať na reklamáciu, zaregistruje sériové číslo konzoly na meno zákazníka, zaznamená si kontaktné údaje a objedná prepravnú službu, ktorá konzolu vyzdvihne na adrese zákazníka. Opravenú konzolu zákazník obdrží rovnakým spôsobom späť. Na reklamáciu je potrebné odoslať konzolu vrátane CELKOVÉHO štandardne dodávaného príslušenstva. Týmto spôsobom prebieha reklamácie iba konzolou Xbox 360. U samostatne zakúpeného príslušenstva a hier je postup vybavovania reklamácií tradičný - tzn. cez predajcu, u ktorých bol výrobok zakúpený.

Farebné a čierno-biele tlačiarne
PS Products spol. s r.o.
Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava
tel./fax: 02/6428 5126, 6428 5127; servis@psproducts.sk; www.psproducts.sk

Čierno-biele osobné a sieťové tlačiarne
INTERLAN, a.s.
Trnavská 33, 831 04 Bratislava
tel.: 02/6383 0470; fax: 02/6383 0722; support@interlan.sk; www.interlan.sk

Tecton, s.r.o.
Mýtna 15, 811 07 Bratislava
tel: 02/5720 0002; servis@tecton.sk; www.tecton.sk

Farebné a čiernobiele kopírovacie zariadenia:
A.S.E.P. spol. s r.o.
Kopčianska 16, 851 01 Bratislava
tel.: 02/6353 4007-9, fax: 02/6353 7976; servis@asep.sk; www.asep.sk

KSOREX spol. s r.o.
Májkova 2, 811 04 Bratislava
tel.: 02/5541 0363; ksorex@ksorex.sk; www.ksorex.sk

COPY & PRINT OFFICE s.r.o.
Na Karlove 26, 974 01 Banská Bystrica
tel.: 048/472 7272; fax: 048/ 412 55 46; copybb@copyprint.sk; www.copyprint.sk

Next Team spol. s r.o.
Budovateľská 48, 080 01 Prešov
tel.: 051/7710 043, 759 4671; info@nextteam.sk; www.nextteam.sk

Secos spol. s r.o.
Zdravotnícka 23, 940 79 Nové Zámky
tel.: 035/6401 618, 6461 880; fax: 035/6461 881; obchod@secos.sk; www.secos.sk

Sunsoft plus spol. s r.o.
Hviezdoslavovo nám. 1688/15, 026 01 Dolný Kubín
tel.: 043/5831 100; fax: 043/5864 887; xerox@sunsoft.sk; www.sunsoft.sk/xerox/

XPS spol. s r.o.
M.R. Štefánika 14, 036 01 Martin
tel.: 043/4136 094; fax: 043/4270 398; servis@xpsmartin.sk; www.xpsmartin.sk

VSP DATA SK
+421 245 691 375
info@vspdata.sk
Po - Pi: 8:00-16:00
VSP DATA SK s.r.o.
Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava

Ak ste medzi značkami nenašli tú svoju nezúfajte. Obráťte sa na nás a my vám veľmi radi poradíme. Tovar iných značiek často nie je možné reklamovať priamo u výrobcu, a teda reklamácia bude riešená cez nás. 

Váš tím GREJT.

Naposledy zobrazené produkty

 
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 
 

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies